Unutma Beni 871.Bölüm izle 03.05.2012

tags:Unutma Beni 871.Bölüm izle,Unutma Beni 871.Bölüm canlı izle,Unutma Beni 871.Bölüm tekrar izle,Unutma Beni 871.Bölüm özeti izle,Unutma Beni 871.Bölüm fragman izle,Unutma Beni 871.Bölüm donmadan izle,Unutma Beni 871.Bölüm 3 mayıs izle,Unutma Beni 871.Bölüm 03.05.2012 izle,Unutma Beni 871.Bölüm fox tv izle,Unutma Beni 871.Bölüm foks tv izle


Kadir Zeynep'in kendi bebekleri olmadığını Feraye'ye kanıtlamak için DNA testi yapmalarını önerir. Feraye bunu kabul edecek midir? Güleser Reyhan'ı hamile sanmaktadır. Güleser bunun gerçek olmadığını öğrenebilecek midir? Emine Reyhan'ı kontrol için hastaneye götürür, orada kimi görüp, şoke olacaktır? Kenan'ın odasında gizlenip, Kenan'ın kötücül planlarını duyan kişi kimdir? Volkan Kenan'la buluşmaya neden gelmeyecektir? Çiğdem Kadir'e Feraye ile ilgili ne söyleyip, onu deli edecektir? Ali kapının önünde kimi görüp eve davet edecektir? Bu sürpriz misafir Feraye'yi neden rahatsız edecektir? Eve gelen gazeteci İlkay'dan ne istemektedir?


0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ...