Adını Feriha Koydum 59. bölüm 3. fragmanı izle 4 Mayıs 2012

tags:Adını Feriha Koydum izle,Adını Feriha Koydum 59.bölüm izle,Adını Feriha Koydum 59.bölüm 3. fragmanı izle,Adını Feriha Koydum 59.bölüm canlı izle,Adını Feriha Koydum59.bölüm tekrar izle,Adını Feriha Koydum 59.bölüm tekrarı izle,Adını Feriha Koydum 59. bölüm tek parça izle,Adını Feriha Koydum 04.05.2012 bölümü izle

Adını Feriha Koydum 59. bölüm 3. fragmanı izle 04.05.2012 cuma


Emir:Ne gördüğün umrumda bile değil.Ben ne görüyorum biliyomusun?? Biz bunu bile,bizi en ağır yerden vuran acıyı bile korkuyu bile beraber paylaşamadık.sen gittin o herifle paylaştın Feriha.
feriha:Bunun bana ne hissettireceğini düşünmedin bile!çünkü umrunda değil.Umrunda olan tek şey levent beye olan öfken!!
Emir:Bunları yaşamak zorunda kaldığımız için özür dilerim...

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ...