Unutma Beni 871. bölüm özeti fragmanı izle 03.05.2012

                          Unutma Beni 871. bölüm özeti fragmanı  izle 03.05.2012

tags:Unutma Beni izle,Unutma Beni yeni bölüm izle,Unutma Beni 871.bölüm izle,Unutma Beni 871. bölüm özeti izle,Unutma Beni 871. bölüm fragmanı izle,Unutma Beni 871. bölüm donmadan izle,Unutma Beni şarkısı dinle,Unutma Beni son bölüm izle,Unutma Beni dünkü bölüm izle,Unutma Beni 3 mayıs bölümü izle,Unutma Beni dün yayınlanan bölüm izle,Unutma Beni 871. bölüm tekrarı izle,Unutma Beni 03.05.2012 bölümü tekrar izle




Kadir Zeynep'in kendi bebekleri olmadığını Feraye'ye kanıtlamak için DNA testi yapmalarını önerir. Feraye bunu kabul edecek midir? Güleser Reyhan'ı hamile sanmaktadır. Güleser bunun gerçek olmadığını öğrenebilecek midir? Emine Reyhan'ı kontrol için hastaneye götürür, orada kimi görüp, şoke olacaktır? Kenan'ın odasında gizlenip, Kenan'ın kötücül planlarını duyan kişi kimdir? Volkan Kenan'la buluşmaya neden gelmeyecektir? Çiğdem Kadir'e Feraye ile ilgili ne söyleyip, onu deli edecektir? Ali kapının önünde kimi görüp eve davet edecektir? Bu sürpriz misafir Feraye'yi neden rahatsız edecektir? Eve gelen gazeteci İlkay'dan ne istemektedir?


0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ...