Bir Çocuk Sevdim 32.Bölüm İzle (30 Nisan 2012)


Tags: Bir Çocuk Sevdim, Bir Çocuk Sevdim 30 nisan 2012 izle, Bir Çocuk Sevdim 30 nisan 2012 pazartesi izle, Bir Çocuk Sevdim dizisi full izle

Star Tv ekranlarının beğeni ile izlenen Bir Çocuk Sevdim dizisi 32.bölüm fragmanı yayınlandı.Bir Çocuk Sevdim dizisi yeni bölümde neler yaşanacak? İşte Bir Çocuk Sevdim 32.yeni bölüm fragmanı ve özeti... 
Bir Çocuk Sevdim 32.Bölüm Fragmanı ve özeti İzle (30 Nisan 2012)
Star Tv ekranlarının beğeni ile izlenen Bir Çocuk Sevdim dizisi 32.bölüm fragmanı yayınlandı.Bir Çocuk Sevdim dizisi yeni bölümde neler yaşanacak? İşte Bir Çocuk Sevdim 32.yeni bölüm fragmanı ve özeti...
Mine, Sinan'dan kopuyor mu?

Mine ve Merve, Timur'un gece eve gitmediğini öğrenip telaşlanırlar. Timur'u bulduklarında duyacakları, Mine'nin canını daha çok yakar.

Timur haftasonu Hasan'ı ve Merve'yi alıp, gözlerden uzak bir yere götürür. Merve bu seyahatten hoşlanmaz. Timur ise beklemediği durumların içine düşecektir. Öte yandan Sinan, Mine'ye evlenme teklif eder. Mine henüz cevabını vermeden gelişen olaylar, kararını etkileyecektir.

Kerem, yazdığı kitap nedeniyle tehdit edilmeye başlar. Süreyya korkuya kapılır. Tehdit sadece Kerem'e değil, oğluna ve Süreyya'ya da yöneliktir.

Sabahat'in evinde kalan Emine, Turan'ı çileden çıkartacak tavırlar sergiler. Turan kızına söz geçiremez.Emine gözünü karartıp Bekir'in evine gider.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ...