Beni affet 146. bölüm özeti fragmanı izle 7 Mayıs 2012


tags:Beni affet 146. bölüm izle,Beni affet yeni bölüm izle,Beni affet 146. bölüm 7 mayıs bölümü izle,Beni affet 7 mayıs bölümü fragmanı izle,Beni affet 7 mayıs fragmanı video izle,Beni affet 146.Bölüm full izle,Beni affet 146. bölüm canlı izle,Beni affet 146. bölüm tekrarı izle 07.05.2012,Beni affet 7 mayıs pazartesi bölümü izle,Beni affet 146.bölüm donmadan izle

Beni affet 146. bölüm özeti fragmanı izle 7 Mayıs 2012 



                                               

145. Bölüm Özeti
Cüneyt ve Oktay’ın kavga edeceğini öğrenen Feride ikiliyi ayırmak için çıktığı yolda Behlül engeline takılır. Oktay ve Cüneyt arasındaki büyük kavga sürerken Feride, Cüneyt’in bu kavgayı kendi için kabul ettiğini öğrenir. Feride, Cüneyt’e duyduğu aşkın karşılıksız olmadığından emindir artık.

Yıldız, Kader hakkında yanıldığını düşünürken gerçeği bilen Ferman Kader’i kendisinden uzaklaştırmak için uğraşır. Yıldız ve Ferman’ın yakınlıkları Kader’i derin bir üzüntüye boğar. Kader Tunç’un sürpriz teklifini kabul edecek midir?

Mahallede Kemal ve Bahar hakkında çıkan dedikodu ayyuka çıkmıştır. Kemal ve Bahar arasındaki gizli aşkın farkında olan Berat mahalledeki Hıdırellez kutlamasında bir sürprizle karşı karşıya kalır..



0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ...