Beni Affet 145. bölüm izle 04.05.2012 star tv

tags:Beni Affet 145. bölüm izle,Beni Affet 145. bölüm özeti izle,Beni Affet 145. bölüm fragmanı izle,Beni Affet 145. bölüm tek parça izle,Beni Affet 145. bölüm donmadan izle,Beni Affet 145. bölüm tekrarı izle,Beni Affet 145. bölüm 4 mayıs tekrarı izle,Beni Affet 145. bölüm tekrarı donmadan izle

                 Beni Affet 145. bölüm izle 04 Mayıs 2012 star tv


                                             

145. Bölüm Özeti
Cüneyt ve Oktay’ın kavga edeceğini öğrenen Feride ikiliyi ayırmak için çıktığı yolda Behlül engeline takılır. Oktay ve Cüneyt arasındaki büyük kavga sürerken Feride, Cüneyt’in bu kavgayı kendi için kabul ettiğini öğrenir. Feride, Cüneyt’e duyduğu aşkın karşılıksız olmadığından emindir artık.

Yıldız, Kader hakkında yanıldığını düşünürken gerçeği bilen Ferman Kader’i kendisinden uzaklaştırmak için uğraşır. Yıldız ve Ferman’ın yakınlıkları Kader’i derin bir üzüntüye boğar. Kader Tunç’un sürpriz teklifini kabul edecek midir?

Mahallede Kemal ve Bahar hakkında çıkan dedikodu ayyuka çıkmıştır. Kemal ve Bahar arasındaki gizli aşkın farkında olan Berat mahalledeki Hıdırellez kutlamasında bir sürprizle karşı karşıya kalır..                               

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ...